2009-10-15

Sista minuten ledig..

Min lärare ringde imorse och sa till mig att jag får gärna arbeta hemifrån idag vilket jag verkligen inte bangar, min sovmorgon blev dock inte så lång eftersom jag inte kunde somna om sen! Mr S frågade mig igår kväll om jag ville ses på dagen men det gick ju inte eftersom jag trodde jag skulle ha min praktik, men nu eftersom min kära lärare gav mig ledigt så ska jag träffa honom iaf. Ni som läser det eller ja Isunia och Jen, misstänker att Doktorn inte vet att jag bloggar. I alla fall Vi ska BARA fika inget annat okej? Känner på mig att jag kommer bli bombad på Facebook senare idag när jag kommit hem! Ni är underbara så ni vet, och inget kan undgå er (antagligen är det de polska generna vi är ärvt från våra kära polska mammor)

Over and out// Jasiowa

Inga kommentarer: