2009-10-15

lång dag och bitter morgon

Bestämde med Mr S att vi ska ses kl halv 11, eller han säger till mig att han kan ses efter det. Visst tänker jag det låter tidigt men okej då, som alla vet så går mina bussar bara kvart i eller kvart över så jag säger till honom vi ses kvart i 11, och han svarar på det; klart! Japp så jag sätter mig på bussen och smsar till honom att jag är inne lite senare eftersom bussen självklart segar, jag säger även att vi kan ses vid fontänen, här får jag inget svar men jag tänkte då aja jag ringer honom och ser när jag är framme. Jag ringer honom gång på gång, inget svar, väntar 10 min, 15 min, då sa jag till mig själv okej jag väntar 10 minuter till annars drar jag in någonstans. Jag tänker fy vad svinigt hur kan han göra så detta trodde jag aldrig om honom men jag chansade en gång till och ringa och då svarar han! Jag frågar vart sjutton han är och han svarar att han är i skolan och att han precis slutat sin lektion. Han hade alltså menat 11.30 inte 10.30!! Jag var så arg och frusen men han lovade att jag fick ge han stryk när vi sågs, istället bjöd han på fika vilket passade mig mycket bättre. Mina tankar vandrade runt verkligen, och jag var så arg för jag trodde han hade skitit i det eller glömt mobilen hemma. Swinka.
Ja, ja det var den historian, resterande av dagen var härlig. Vi gick runt på stan, provade lite kläder, mössor och glasögon så det var kul. Sedan bar det av till Hornis (Hanna) crib och där blev jag bjuden på thé (som vanligt) och bylar (bullar). Alltså har jag haft en riktigt mysig och avkopplande dag och det var längesen jag inte behövde göra något, förutom att jag nu ska sätta mig med lite planering m.m.

Over and out// Jasiowa

2 kommentarer:

Isunia sa...

Auch, tur för honom säger jag. Haha swinka :D Jag tror jag ska lägga upp en bild idag då :) haha :D

Isunia sa...

Jag har lagt upp en bild till dig. Det var dags :D Haha