2009-10-16

äntligen fredag!

Skönt med fredag idag kan jag lova er, ännu en intensiv dag/vecka på praktiken. Även ifall jag brinner för detta så tar det forfarande extremt på krafterna. Luften har gått ur mig totalt och jag vill bara sova just nu, dock är det bäst och inte göra det eftersom jag måste somna tidigt ikväll så att jag kommer upp tidigt imorgon till jobbet.
Imorgon ska vi ha spelkväll hemma hos Hanna, en riktig nördkväll hoppas jag på! Vänner & sällskapsspel är just nu det enda jag vill göra den här helgen, inget festande tack. Wow jag vill inte festa det är faktiskt ganska stort och jag minns helt seriöst inte sist jag inte var ute, har alltid varit antingen fredag eller lördag, stackars lever! Livet är dock till för att levas och om levern pajar så har jag i alla fall levt livet. (?)

Just det sen har jag kikat förbi Gamlestadens körskola fick med mig lite priser och så, har hört att den bilskolan är helt okej och det är skönt att det ligger nära mig för en gångs skull. Är fruktansvärt trött på att åka buss. 3900 :- för 10 körlektioner/40 min är väll bra, eller vad säger mina körkortsägande kompisar?

Over and out// Jasiowa

1 kommentar:

Isunia sa...

Japp, helt okej pris