2009-10-14

Abusadora

Min dag har varit väldigt lugn, jag har bara gått runt med läraren idag och inte behövt hålla i någon lektion eller något moment vilket är väldigt skönt, kunde få slappna av lite.
Det blev också lite terapishopping idag faktiskt, inte för att det är någon konkret orsak bara allmänt. Köpte ett svart linne med lite nitar, en svart långärmad tröja, en midjekjol med silvriga nitar på och leggins, allt i svart tom hmm emo-varning på mig kanske? Aldrig i livet.
_____________________________________________________________

Dagens låt:

2 kommentarer:

Isunia sa...

Trevligt med shopping, jag ska "spontanshoppa" anyday nu för jag har hittat två långärmade tröjor jag behöver. Mycket nyfiken på din kjol dock och jag gillar brillmongot. Välkommen till klubben ;)

Unknown sa...

hehe verkligen trevligt :D weei! asså vart någonstans? hehe ja den är inget wow men den är fin :) tack! känns helt okej ändå att vara ett brillmongo :D