2013-05-12

Kära sega söndag!

När vi vaknade imorse var det dags för oss att bege oss hem till Göteborg. Vi har haft en grym vistelse i Växjö men det är väldigt skönt och få komma hem! Dock fanns det ingen tid för oss och vila när vi väl var hemma, utan vi slängde av oss väskorna och slängde på oss gymkläderna eftersom spinning stod på schemat. Måste säga att det var nog det bästa och värsta spinningpasset jag har varit med om, misstänker att det var tack vare Diego eftersom jag tävlade mot honom hela tiden. Jag tänkte att jag måste hålla ikapp med honom, kändes riktigt gött! Både jag och Diego var svettiga som grisar, speciellt Diego, det var som en pöl runt hans cykel! Vi var hungriga som lejon efter passet, så jag stack till ICA och köpte grillad kyckling som vi slängde i oss med gott samvete.
Nu ska vi bara vara hemma och slappa, det är ju vad söndagar är till för.

Lagom taggade inför spinningen! 


Belöningen 




Inga kommentarer: