2013-05-13

Att hålla sig motiverad.

Ja det är ingen lätt match och hålla sig motiverad alltid, speciellt när det kommer till träning! Jag har i princip alltid hållit på med någon aktivitet i mitt liv, allt från tennis, minigolf (haha pappas ide), travat, dansat (hip hop, salsa, cha cha m.m) och gym. Men det har varje gång slutat med att jag antingen inte har tid eller helt enkelt tröttnat på det. Jag har sedan alltid varit som jag så fint kallar det"erotiskt mullig" och jag har alltid fått kämpa med min vikt. Även ifall jag har gått ner i vikt med åren så är jag ju aldrig riktigt nöjd. Så nu efter många år med klagande på mig själv känner jag att det inte finns tid för lathet och missnöjdhet! Jag har nu tränat i 6 månader och väger i alla fall 8 kilo mindre. Min motivation till träningen kan jag tacka Diego, Hanna och resultaten. Hade det inte varit för dem hade jag inte fortsatt, Diego ger mig tips (i kost och övningar) och puttar ut mig genom dörren och Hanna... Ja allt man gör med henne blir ju kul och därför ser jag alltid fram emot att få träffa henne, speciellt på gymmet! Hon är även bra på att tjata på mig. Resultaten kommer bara som en bonus.
Imorgon har vi bokat in oss på crosstraining jag och Hanna, ska bli riktigt kul, fan vad vi kommer dö!!! God natt!
Jag och Hanna, partner in crime


Dem här bilden tog jag för att motivera mig själv, får jämföra om några månader igen.

1 kommentar:

Partner in crime sa...

Du är grym Anna!!! Jätte förändring på bara 6 månader!! Du är bäst! Synd att det inte riktigt blev som vi hade tänkt oss idag :( Puss !!