2013-05-14

En helt vanlig grå tisdag

Idag är det tisdag och det känns verkligen, solen har gömt sig och regnmolnen har tagit över idag. Eftersom det är sånt tråkigt väder så känns det faktiskt helt okej att jag måste jobba idag, någon nytta måste man ju känna att man gör.
Igår skulle jag och Hanna gymma och allt gick enligt planerna, Emilia var med och skulle lämnas på mini-SATS, som hon annars har tyckt varit kul. Men igår bestämde hon sig för att hon inte tänkte stanna där ensam. Hanna och jag gick in för att byta om och lämnade Emilia hos personalen, dem är väldigt duktiga där så därför tänkte vi att Emilia skulle säkert lugna ner sig. Det gick kanske 3 min och personalen kom ut med en ylande och snorig Emilia, det gick inte idag sa hon. Hanna gick in med klumpen igen för att leka med henne lite och jag gick upp till salen. Kände på mig när passet började att det nog inte blir någon träning för Hanna den här gången och så var det. Jag fick helt enkelt byta min partner in crime till en äldre, tanig man som inte sa ett ord på hela passet, gjorde i och för sig inte så mycket eftersom jag inte var på bekanta-mig-  med- nya- människor humör. Crossfiten dödade mig igår och idag känns min kropp som spaghetti, blir nog bara en promenad med Diego ikväll.
Dags för att göra mig till en människa och dra på sminket!

Inga kommentarer: