2010-09-17

Lonely

Nu sitter jag här, själv, nyduschad, med tända ljus och té i handen. Jag har en myskväll med... mig själv hahaha kul! Det är ju en stor skillnad på den här kvällen och de senaste kvällarna jag haft, då jag varit ute och skakat rumpa nästan varje helg och lite för många dagar på en vecka under mitt lov haha. Idag är jag duktig eftersom jag ska upp klockan 5 imorgon för att dra till jobbet, wunderbart!

Dagens idag: Mamma ringer från jobbet och ber om att få prata med pappa.
Pappa:"Ja, vad är det?"
Mamma: "Nä det var ingenting, ville bara höra din röst"
Pappa: "Jaha ehm okej, tack"
Sedan berättar pappa detta för mig och säger "men vad vill hon?!" hahahahaha asså detta är mina föräldrar i ett nötskal, och jag älskar det!

Finns inte så mycket att säga så mycket just nu, därför lägger jag upp sommarens party bilder eftersom dem beskriver bättre mitt liv än vad jag kan göra i text.

















Over and out// Jasiowa

1 kommentar:

Hanna sa...

Du är så vacker!!!