2009-10-25

Sicken kväll/natt!!!

kililililileey! Jag hade riktigt kul igår på Hannas kalas, alla var lagom taggade och festen höll på till 4 eller den nya tiden kl 3, grymt att man fick en bonus timma. Kul också att man hade finbesök av två herrar från Gnosjö som var de första herrarna som intog festen, de var ganska fascinerade att de var de enda killarna där, tog kanske 40 min och det blev fler killar än tjejer haha, så fort det skulle komma fler folk frågade killarna är det tjejer eller killar som kommer? Svaret var såklart det kommer 2 killar till, de såg inte så jättenöjda ut haha eftersom testosteronen redan översvämmade lägenheten, vi tjejer klagade då inte.

Höjdpunkten igår var nästan Twister, sjukt hur fort alla förvandlades till barn och skrek i mun på varandra då stackars Karolina skulle dela upp 20 vuxna människor i lag, ingen fattade till slut hur reglerna var och jag tog mig friheten och la mig på golvet och spelade så (ska lägga upp en bild på det) hahah fattar inte att alla reagerade så sent på min "teknik", jag kände mig så säker och tänkte det här är ju jättelätt! Ack så fel jag hade när jag sedan körde på "riktigt" tog mjölksyran över varenda kroppsdel jag ägde. Det var jag och Karolina i ett lag och jag gjorde så att vi förlorade varje gång, Karolina har ju sina hårda basketben medan mina ben bara får utstå gången mellan bussen och destinationen.

Vi fick också finbesök av en gammal herre vid namn Isabella, eller som jag kallade henne/honom Bello, Isabella hade nämligen varit på halloweensittning och hon ville så gärna hälsa på oss i Kortedala eftersom Jenny hade smsat hur kul vi hade det! Lite kul när Isabella kom och hälsade på mig iklädd kostym, hög hatt och mustasch, kunde inte riktigt koppla ihop henne haha men en väldigt söt herre var hon iaf.

Annars var allt super igår förutom att två mobiler försvann spårlöst? Ganska äckligt att man inte kan lita på folk längre när man är på hemmafest, förstår inte att folk inte skäms att komma hem till någon som fyller år och sedan kan med och sno mobilen, hmm. Trodde faktiskt man hade växt ifrån sånt och skaffat sig ett samvete med åren, men så fel man kan ha.

Tack Hanna igen för en underbar kväll och du är bäst!


Såhär såg det ut innan vi fattade reglerna haha


hahaha såhär såg jag ut ett tag innan någon reagerade!




Dags för att korka upp champangen!!!



"Anus" och "Hornis"

herr d***o

Biffarna har intagit Kortedala


_______________________________________Over and out// Jasiowa

1 kommentar:

Isunia sa...

Va!? Var det folk som snodde saker? Fyfan :P Aja, men det var faktiskt riktigt trevligt att titta förbi :) Jag tänket lägga upp en bild på alla oss "nya" män sen. Du får gärna kika och peka och skratta :D