2009-10-26

Vill inte bli en zoombie

Jag vill verkligen inte vaccinera mig har jag kommit på, och verkligen inte efter att ha läst Metro idag på morgonen om tjejen som var helt frisk tills att hon vaccinerade sig, vilket har resulterat till att hon inte kan gå eller stå normalt utan att få spasmer, känner att jag inte vill ta den risken (trotts att det är 1 på miljonen) Det ser riktigt hemskt ut och jag lider verkligen med henne, från att vara en frisk människa och gör en sådan grej de läkare här i Sverige försöker övertala alla att de måste vaccinera sig för att skydda sig till att nu behöva gå baklänges för att kunna ta sig någonstans. Hemskt.

Berättade den här historien för mina kursare idag och en av dem slänger ut en kommentar vilket fick mig att dö av skratt "Jag visste det och nu händer det på riktigt, hela mänskligheten kommer bli zoombies och hon är den första! Det kommer bli som i Dawn of the dead, fan va grymt! Måste smsa min kusin och berätta för han har vägrat och tro på mig" Min kursare har en tendens till att kläcka ur sig massa fantasier och det är lika fascinerande varje gång och få höra hans historier, han har t.o.m ritat en del serier som har publicerat på sin blogg, ska länka den någon dag.

_____________________________________________________

Nä nu till något positivt, hmm inte för att jag kommer på något konkret förutom att jag har hittat lite nya grymma reggeatonlåtar



1 kommentar:

karolina sa...

men pluttis det hon cheerleadern råkat ut för är ju helt osant. trro du man kan ha en nervskada som blir normal när man springer eller går baklänges ;)? PUSS