2010-09-23

Plugg, plugg.........

Idag blir det och dra till peddan, är ju sämst på att plugga hemma, hittar alltid på annat att göra. Lite segt bara det är att jag inte har någon pluggkompis så det blir och käka lunch by myself, hahah värsta jag vet är att äta själv känner mig alltid så sjukt mobbad så jag väljer oftast att skita i maten. Jag har iaf en tenta imorgon, och det är min FÖRSTA salstenta, salstenta känns sjukt seriöst. Klassen vill även köra en tenta-ÖL efteråt och tentan slutar klockan 13 och det känns alldeles för tidigt för att dricka, även för MOI! Men vem vet kanske går sjukt dåligt då blir det väll en tröst-ÖL istället.

Snart är det helg igen och då blir det lite jobb och en ev. utgång på lördag, Hanna vill dra till Klubb soft och det vill väll jag med, längesen jag och hon gick ut. Därför ser jag fram emot det extra mycket! :D kililililililili...

Over and out// Jasiowa


1 kommentar:

Hanna sa...

U & me på lördag baby!!!