2010-01-26

Mc Donalds M!

hahahha jag har verkligen lyckats igen och odla mina ögonbryn, skojar inte när jag säger att det är verkligen ett Mc Donalds M! Jag hatar verkligen och noppra mina ögonbryn, det är så himla tråkigt så jag lyckas alltid att spara dem så att de är helt "bushiga". Att jag nu sitter med ögonbrynen dränkta i henna gör inte saken bättre, lyckades skrämma pappa. Han kommer nog aldrig förstå sig på mina "skönhets fasoner" haha.

Hmm så vad jag har för intressant och säga idag då? Som vanligt inte så mycket. Idag har jag varit i skolan och sedan varit lite med Karolina på stan. Hon ska ju flytta, hon är numera lägenhetsägare, så jag var med henne och kollade lite inredning. Sjukt hur sugen jag blir på att också flytta, hade varit så skönt! Isabella och Karolina ni om någon förstår mig! hahaha.. Polska mammor är inte och leka med, trotts att vi älskar dem tills döds, så är deras tjöt lika dödligt haha. Det som är så gött är att Karolina kommer bo ganska nära mig, trotts att hon inte gillar och inse det men hon bor sjukt nära Gamlestan. Om jag lyckas och tajma buss och sexans spårvagn så är jag hos Karolina på 20 minuter, misstänker många myskvällar framöver.
En annan grej som jag tycker är lite kul är att jag fick Karolina och köpa en ROSA smörkniv, japp ni hörde mig en PINKY DINKY smörkniv (värde 6:-) men alltid något. Och idag senast fick jag reda på att hon ska inreda sitt sovrum i rosa detaljer, Love it!
Och imorgon blir det lunch- dejt med mina tjejer och sedan även ett gratis träningspass på Friskis och Svettis, sicken glidare jag är haha, kommer undan med gratis träning igen!






Over and out// Jasiowa

3 kommentarer:

Isunia sa...

Hahaha... "älskar dem till döds men deras tjat är dödligt" Så sant :D

Unknown sa...

hahaha riiiiight on :D

karolina sa...

anna för fan.. den dagen du lyckas komma hem till mig på 20 minuter lovar jag dig att du får en glass.