2009-10-20

Fröken Anna "skolkar"

Är så fruktansvärt trött och hungrig som en kossa, sitter på min praktik just nu och min lärare är iväg på lektion. Hon har samhällskunskap och det är inget ämne jag kommer ta del av i framtiden så därför fick jag "skolka", har dock en annan uppgift och det är att jag ska planera ett helt tema om ungdomskultur! Hade hellre gått på samhällskunskapen om jag ska vara ärlig, känner mig helt vilsen och jag vet inte vart jag ska börja. Intressant det är det ju men jag vet helt ärligt inte hur jag ska få ihop det till ett roligt tema och allt har ett bra flow med roliga övningar. Någon som har tips? hihi..

På lördag är det partyyyyyy eftersom mina kära vän Hanna aka Hornis (väldigt internt och det har egentligen ingen sann förklaring till hur hon fick namnet), ska bli riktigt roligt planerna är ju att stanna kvar där hela kvällen/natten. Sällskapet är också väldigt trevligt eftersom det är så blandat med folk, surprise surprise kommer Mr Grecki och hans käre vän också! En annan rolig grej som Hanna redan vet om, Johanna råkade nämligen tabba sig lite och berätta att vi hade en överraskning till henne. Därför kan jag lika gärna säga att det går som planerat än så länge, Hanna be aware!!! mohahaha!

Over and out// Jasiowa